26. august 2010

Lopper og muffinsstativ

I går var jeg innom en bruktbutikk i byen og tok med meg dette hjem:


Ingen fantastiske funn, men en søt liten glasskrukke, en ganske stor duk/stoffstykke jeg syns var fin(t), en bokstøtte og kakeformer - totalsum 55,-

Etterpå var jeg en tur på Coop Obs for å kjøpe inn frukt og grønt som har 40 % rabatt denne uken, og da så jeg at de hadde tilbud på dette muffinsstativet. Har hatt lyst på et slikt stativ i mange år, så var ikke sen om å legge det i kurven da det hadde en ganske hyggelig pris :)
(Obs selger de nå til 299,- (Cacas tar 449,- for det samme)).


Med meg hjem fra Obs ble også en slik stor og tung rockering, a la den til Innersvingen, bare at denne hadde en helt annen pris - så da blir det trening av kjernemuskulaturen, mage, rygg og bein, på meg også :)

Ønsker alle som er innom en fantastisk helg!

1 kommentar:

Ida sa...

Den duken såg kjempekoselig ut. Bra du engelig fekk deg muffinsstativ da. Rockering skal vist være supre greier. har prøvd ein gong og du må regne med litt blåmerker i begynnelsen. Er litt anna når ein får ein tung ting slengt på seg enn slike lette som vi hadde som barn.