23. august 2010

Høstfavoritter

Nå går det virkelig mot høsten, regnet plasker mot ruten i skrivende stund, og det betyr nye trender og inspirasjon. Kamelfargede klær er visst det store mustet i høst har jeg skjønt, det gjør ikke meg noe ;) Ikke det at jeg pleier å bry meg så fryktelig mye om hva som er "in", men syns det er morro å se på høstmoten. De siste dagene har ønskelisten min på Ellos blitt stadig lengre, både når det gjelder klær og interiør. Her kommer derfor et par collager med mine favoritter for høsten.

Høsten har nesten alltid betydd en ny start for meg, i betydningen et nytt skoleår. Nå er jeg ikke lenger student, men skal i stedet starte i ny jobb, og det er vel grunn god nok for å oppdatere garderoben litt ;) I tillegg har jeg snart bursdag, så skal ikke se bort fra at noe av dette faktisk kommer min vei i løpet av høsten.


(Alle bilder er fra ellos.no)

6 kommentarer:

Ida sa...

Om du skal kjøpe nye kle så må du vel rydde litt i skapet først ;) hehe kjekt med litt nytt og når du har fått deg jobb syns eg du fortjener å feire litt med nye jobbklede. :)

Ida sa...

Foresten, slik teppe og pute må du jo hekle sjøl ;)

www.jeanettefoto.blogspot.com sa...

Høst ja, hm, vi kommer vel ikke unna:-)
Fine ting, likte spesiellt kurvene! Jeg kjøpte meg akkurat fake saueskinn fra Ellos og er superfornøyd!
Ha en super tirsdagskveld!

Sukkertøy for øyet sa...

åå..Mange flotte høstkjøp :)

Jeg elsker høstes jeg..Alle fargene og lukta om morgenen er bare p e r f e k t..

Mange go'biter du ønsker deg :)

cissemosse sa...

Wow! Må en tur inn på Ellos, jeg!!! Så mye fint! Vi har ganske sammenfallende smak ser jeg!

Guttemamma sa...

Hei og tusen takk for hyggelig hilen på bloggen min!! Så masse fint du lager av papir..imponert!! Den kjolen på bildet likte jeg,suser inn itl Ellos...:-)
klem