3. mai 2010

Fargerike smykker og et syskrin

Fra loppemarkedet i går ble blant annet et lite syskrin og noen fargerike smykker med meg hjem. Syskrinet er ganske lite, men egner seg fint til oppbevaring av smykker eller små hobbysaker som knapper og blomster :) Har hatt lyst på et slikt syskrin i større utgave helt siden jeg var liten, men enn så lenge får det bli med denne miniutgaven.


Smykkene ga jeg 25 kroner for totalt, mens skrinet måtte jeg ut med 70 kroner for. Jeg er ganske ny på loppeshopping, så har ingen anelse om hva ting er verdt eller hvorvidt noe har en verdi eller ikke. Ikker er jeg noe god på å anslå alder heller. Damen som solgte meg syskrinet sa at det var veldig gammelt, men jeg spurte ikke om noen spesifikk alder, så jeg har ingen anelse om hvor gammelt det kan være. Uansett er jeg fornøyd med kjøpene. Flere lopper kommer senere! 

Ha en fortsatt strålende kveld!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Hei og hopp.

Måtte en tur innom deg og titte litt. Kjempe fin blogg!
Da titter jeg videre...

Ønsker deg en fin mandagskveld!
Klem C.

Ida sa...

Egnar seg fint som smykkeskrin. Du får tråle loppemarked og bruktbutikkar så finn du nok ein slik stor ein.

Elizabet Stilig hjem sa...

Så fint lite skrinm, kjekt å ha til alt mulig smått!!

Tusen takk for hyggelig bursdagshilsen du la igjen hos meg.

Ha en fin dag!

Klem Elizabet