20. juni 2010

Lykketips til heldige meg :)

Det er ikke mer enn 2 uker siden jeg var så heldig å vinne en Eva Solo glassbeholder i Huset på planen sitt jubileumsblogglotteri, men i kveld fikk jeg den hyggelige beskjeden om at jeg var en av de heldige vinnerne i Mammadamen sin utlodning av lykketips og lykketipsbøker også!

En virkelig god avslutning på helgen, som har gått med til eksamensskriving. Eksamen er også grunnen til å det har vært veldig dårlig med oppdateringer fra meg her i det siste, men nå er jeg snart ferdig, og da mener jeg ikke ferdig for sommeren, men helt ferdig utdannet :)

En del av min premie, lykketips nr. 99, skrevet av Mammadamen:

Skriv ei liste over fine ting du liker å gjøre for dine nærmeste. 
For eksempel: Jeg liker å

- plukke blomster til min kollega
- kysse mannen min i nakken
- bake mormors yndlingskake
- kile nevøen min under tærne
- lage te til mamma

Hvis du ikke har vært innom Mammadamen og lest hennes lykketips før, så løp inn nå!

Kjempekoselige små tips om hverdagssgleder.

Oppdatering: boka er nå å få kjøpt i Mammadamebutikken Epla.

(Bilde lånt fra Mammadamen)

Ønsker alle en strålende kommende uke! 
Noen har kanskje startet ferien alt? :)

1 kommentar:

Brigg sa...

Heldig du! Og du har virkelig vinnerlykke med deg! For du har vunnet fugl hos meg:-) Bare skriv mail med adresse til briggslekehus@gmail.com så skal jeg sende deg den! Hurra for deg!:-)